3 Mayıs 2012 Perşembe

Uzaaaaaaaklaşmak

Uzun zamandır yazmak bir yana blogger a girmemişim bile yazık bana:(  Hamilelik ne zor şartlara getirmiş beni meğer... ee bu arada süprizimi söyliyim  28 haftalık bir oğluşum var. hamileyim kısacası.... Ancak ilk 4 ayımın zor geçmesi sonrasında da istirahat etmem gerekince  ne yaptığım yemeklerin resmini çekebildim ne de doğru düzgün internete girdim. şimdi çok şükür iyiyim. ilk 4 ay soğan bile kavuramadım o da var tabi:) çok yordu beni oğluş çooooooook.... Ama artık sıklıkla yazmak istiyorum yani en azından öyle planım var. Ben öyle düşüneyim de en azından öyle olsun değil mi ama.... Şu an canım kabak yemeği çektiğinden 5 dk önce ocağa kabak yemeğimi koydum. eğer gzel birşey olursa resmini hemen çeker sizinle de muhteşem anneanne kabak yemeğini paylaşırım:)))) şimdilik hoşçakalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder